Чому повинні взяти саме вас або що шукають роботодавці?


як правильно пояснити рекрутеру свою мету працевлаштування Одне з найпопулярніших питань на співбесіді – «Чому ми повинні взяти на роботу саме вас?». Часто претенденти сприймають його як заклик агресивно продати себе роботодавцю. Однак мета питання інша – в першу чергу працедавець хоче зрозуміти мотивацію кандидата.

У відповіді на це питання потрібно уникати трьох помилок: занадто шаблонної відповіді, нахабства і порівняння себе з іншими претендентами. Фахівці рекрутингової компанії радять натомість акцентувати увагу кандидата на своїх сильних рисах. Можна спробувати відповісти так: «Я не можу сказати, що я кращий за інших, але із задоволенням розповім про свої сильні сторони і якості, яких немає у колег». Існує як мінімум чотири варіанти відповіді на таке питання.

Потрібно говорити про практичні результати

Це банально, але це працює. Одного разу компанія шукала фахівця на посаду керівника прес-служби великого банку, в який щодня приходить не один десяток журналістських запитів. Працедавець вибрав кандидата, який, крім якостей, необхідних для виконання такої роботи (знання банківської справи, наявність контактів у ЗМІ, вміння працювати з контентом), мав досвід роботи в щоденному режимі. Відповідаючи на це запитання, він назвав конкретні цифри: скільки коментарів та інших текстів він готував щодня. Це і стало його ключовою перевагою».

Можна розповісти про мотивацію

Розкажіть, чому ви хочете працювати саме в цій компанії, чому вам цікава саме ця посада? Уважно прочитайте сайт компанії, її історію, щоб під час розмови не використовувати загальні фрази, а аргументувати свій інтерес фактами. У вас будуть переваги, якщо проявите свій щирий інтерес та обізнаність.

Продемонструйте компетентність

Якщо ви відчуваєте в питанні працедавця підступ, це може означати, що ви не впевнені в собі. Проблема в тому, що через невпевненість відмінні кандидати можуть не підозрювати про те, що вони ідеально підходять для вакансії. Це відбувається тому, що вони не знають, як правильно оцінити свій досвід та знання. Тому необхідно провести «інвентаризацію» своїх досягнень та досвіду. Повірте самі в свій творчий хист, тоді вам не потрібно буде нікого переконувати, а на співбесіді ви будете говорити про себе впевнено та обґрунтовано.

Підведіть підсумок зустрічі

Як правило, це питання задають ближче до кінця співбесіди. Значить, це ваш шанс резюмувати все, про що ви з працедавцем говорили в ході інтерв’ю. Відповідь на це питання – це свого роду резюме вашої бесіди. Ви вже отримали достатньо інформації, щоб зрозуміти, що саме потрібно працедавцю. Спроектуйте це на свої можливості та результати, яких ви домагалися на попередніх місцях роботи. А якщо очікування працедавця вам все-таки зрозумілі не до кінця, не соромтеся задати додаткові питання.
На початок статті